2015

Att ni är några tappra som fortfarande läser den här bloggen. Fina ni! 
 
Såhär i nyårs tider så ska alla sätta ord på året som varit. För någon månad sedan skulle jag ha sagt att det var bästa året någonsin. Det har jag sagt flera gånger under året också. Gick från arbetslös till att få jobb i hemtjänsten, till att komma in på undersköterskeutbildning, till att fira 1år med finaste killen, till att få mattan undanryckt under fötterna och hela livet stannade. Jag vill inte sätta ord på den händelsen. Det blir för verkligt då. Upp som en sol och ned som en pannkaka, och 2014 kunde inte ha slutat sämre! Nu försöker jag klättra uppåt igen och jag börjar med att flytta ihop och bli sambo.
 
Det jag har lärt mig det här året är att inte ta saker förgivet. Säg till dem du älskar att du älskar dem. Ta vara på livet. Klaga inte på den gråa vardagen, det är den som är allra bäst, och du kommer sakna den mer än någonsin när du inser att den är borta. 
 
Nyårslöfte då? Tja, sluta med nässpray igen. Någon gång under året. Nyårslöfen är ju till för att brytas.
 
Flyttat ihop med den här tomten! <3
 

Kommentarer
Postat av: Anna

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback