Blöh

Visst är det konstigt, när man inte kan, så önskar man mer än något att man bara kunde lägga sig i soffan och slöa. MEN när man är sjuk, så önskar man mer än någonsin att man var på fötter och kunde jobba, gå i skolan eller vad som helst. Nu har jag varit sjuk sedan nyår så det kanske inte är konstigt att jag är trött på skiten. 
Jag har gått från förkylning till bihåleinflammation till feber och förkyld igen. Love life. Igår orkade jag nästan inte gå ur sängen. Men idag har jag orkat lägga mig i soffan. 
 
Tur att jag har finaste sambon som tar hand om mig som en prinsessa <3 
 
I måndags när jag var frisk så spelade vi bowling. Vi skulle ha gjort det på våran andra dejt, haha men det hade hunnit stänga då. Men nu fick vi tummen ur. Jag vann! haha, så han fick bjuda på lunch. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback