vecka 2

Alltså vet ni hur mycket man rör på sig när man jobbar i hemtjänsten? JAG DÖR! Förra veckan var jag helt död i kroppen. Men den här veckan känns det lite bättre, än så länge.
 
Först cyklar jag till jobbet: 3km
Sen till Gruvlyckan: 3km
Cycklar omkring på Gruvlyckan, och upp och ner i trappor: ca 4,5h
Cykla tillbaka till stan för lunch: 3km
Cykla tillbaka till Gruvlyckan: 3km
Cycklar omkring på Gruvlyckan, och upp och ner i trappor: ca 4h
Cykla tillbaka till stan: 3km
Cykla hem: 3km
 
Det är 1,8mil bara på cykel. Plus alla trappor. Haha! Ska fixa stegräknare och se hur många steg det blir på en dag. Men det är härligt nu när det börjar bli vår, och man får mycket frisk luft, så man blir sådär härligt trött om kvällarna. Helt dåsig typ. Haha! Jaja. Första kvällen på över en vecka som jag är ledig och helt ensam. Känns konstigt. Och ensamt. 
 
Har ju så sjukt dåligt med bilder, men vi kör en tummenupp för att cykla! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nice!! :D Har du din telefon på dig så kan ju ladda ner Moves! Den är asbra. Den känner av när man går, cyklar, åker bil.. Tar tid och avstånd på allt. Steg när man går! Den är svinbra!

Svar: Men tar det inte väldigt mycket batteri? :)
Josefine Caesar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback