Äntligen har jag börjat

Var sjuk hela förra veckan. Så himla segt, och förväntningarna inför att börja jobbet bara steg. Så, i måndags var jag övertaggad och det var så jä*la kul. Tänkte för mig själv på kvällen "Jaja, jag ska jobba i Gruvlyckan, hur svårt kan det vara att hitta egentligen?", det är nämligen ett ganska litet område med MASSA lägenhetshus. Visade sig sen att det är Romsta, Bellevue, och Zackrisdal också, tre områden där jag aldrig har hängt direkt. Ja herregud. Har fått förslag om att jag ska köra via gps, men jag tror att det är säkrare att de sätter gps på mig så att de kan hitta mig när jag kör vilse. För vilse, det kommer jag att köra. Jösses! Pirrigt. Men som sagt, så himla roligt. Ska gå bredvid imorgon också, och sen är det bara att sätta igång.
 
Skönt att solen börjat titta fram och att temperaturerna stiger också. Är jättehärligt att springa ute mellan olika lägenheter när vädret ser ut såhär kan jag säga :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback