Sommarjobb

Nu har jag börjat gå på sommarschemat. Känns knappt eftersom jag ändå har jobbat sen i mars. Annars brukar alltid första veckan på sommarjobbet kännas på ett speciellt sätt och man brukar vara lite tröttare än vanligt. 
Nu är jag i och för sig tröttare än vanligt ändå, men det beror på att jag inte kan sova på nätterna. Har varit dåligt med sömn i snart tre veckor, så nu är det dags att det ger sig tycker jag. Tänkte först att det berodde på att Markus inte var hemma, men nu har han kommit hem och jag kan ändå inte sova. Eller jo vissa nätter, men typ som igår så sov jag 1h på natten, och inatt sov jag 15h. Det funkar ju inte riktigt.
 
 
En bild ifrån midsommarafton, när jag och Jocke promenerade hem vid 5 på morgonen. FINT.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback