Mindre än ett år

Tänk hur mycket livet kan ändras på mindre än ett år. Vinden blåser verkligen åt mitt håll och det känns så himla bra. För ett år sedan satt jag liksom och funderade på vad sjutton jag skulle ta mig till. Inget jobb, ingen inkomst, knappt en lägenhet och jag var så himla trött på mig själv och mitt liv.  
 
Nu, har jag ett jobb, om så bara som timvikare, det är ändå ett jobb, som jag älskar att gå till. Jag har en superbra lägenhet som jag trivs i, och jag känner mig mer hemma här än vad jag har gjort i någon av mina tidigare lägenheter. Idag fick jag dessutom reda på att jag har kommit in på en utbildning så jag får utbilda mig till undersköterska, vilket så småningom leder till anställning. Dessutom så är det väl ingen som har missat att jag går runt och är dökär.
Ja, livet leker. 
 
En bild ifrån i söndags när mamma och pappa var i Karlstad och bjöd på mat på Texas :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback