När det vänder

Idag började jag dagen med att skriva på papper om att jobba i hemtjänsten i Karlstad. Jag nämnde det i inlägget innan, men alltså ni fattar inte hur skönt det är. Härifrån kan det bara bli bättre, och det känns det verkligen som om att det kommer att bli. Pengar är visserligen inte allt, men det blir så mycket enklare när man kan betala för sig. OCH jag slipper sitta här i lägenheten och stirra rakt fram och vänta på att någon ska ha tid att umgås med mig. Alla andra har ju jobb eller skola att sköta liksom. 
 
Sen träffade jag Elin på stan, och jag shoppade! Tyckte faktiskt att jag var värd att spendera nån hundralapp på mig själv, och fira att jag har en inkomst! haha. Och efter det bjöd Madde oss på hockey. Eller ja, egentligen var det väl McDonalds som bjöd. Men Madde var så himla gullig och frågade om vi ville ha biljetter också. Väldigt trevligt, även om Färjestad förlorade. 
 
Har väl inga nya roliga bilder så bjuder på en gammal bild på mig och Madde sen gymnasiet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback