En sänggavel

Jag har ju gjort en sänggavel. Så himla mysigt blev det. Dock blev jag lite smått galen inatt, för vi trodde att det bara var att ställa gaveln där och liksom låta sängen stödja upp den. Det gick inte kan jag säga. Hela natten har gaveln dunkat i väggen så fort jag har rört mig. 
 
Så imorse (06.50) var det en mycket irriterad tjej som började rota i alla skåp här hemma. Av ren slump så hittade jag exakt det jag behövde, vet inte vad det heter, men det var i alla fall en järngrej som jag först skruvade fast i gaveln och sen i väggen. Haha, såatte! Nu är gaveln tyst. Tur att jag var ensam för jag såg nog rätt rolig ut, stod där i sängen och skruvade frenetiskt, iklädd endast trosor. Nakna snickaren. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback