Lite lycka

Insåg precis att jag inte har skrivit här sen jag slutade sommarjobbet. Och av någon anledning så fick jag för mig att skriva idag, första dagen jag är tillbaka och jobbar sedan sommarjobbet. Blev inringd igår och höll på att spricka av lycka. Fick visserligen bara 5h idag, men hur soft? Var bara där och hade skitkul, hann inte ens bli trött. Fick världens största kram av min favvotant och ah, jag älskar att vara där. 
 
Annars går jag ju i skolan. Vilket suger. Tråkigaste ever. Och jag är inte den som är den. Jag har alltid kul. Utom just nu. Haha, så jävla tråkigt är det. Kursen passar inte mig alls, så vi får väl se hur det blir med den saken. Fortsätter ett tag till i alla fall. Man måste väl ha tråkigt någon gång också, så man inser att man har roligt? HAHA största lögnen någonsin. Man kan ha kul jämt och veta om det. PUNKT
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback