Sjuk

Har legat däckad med halsfluss i över en vecka. Pappa fick komma och hämta mig i Karlstad i fredags så jag fick komma hem till Säffle och bli lite ompysslad. I lördags blev det iväg till doktorn och få penicillin, tunga grejer vettni. Enligt mamma så hade jag halsfluss när jag var 2 år gammal, och med tanke på hur ont det gör att ha det så hoppas jag att det går 21 år till innan jag får det igen. 
 
MEN nu är jag tillbaka i Karlstad och idag känner jag mig faktiskt frisk. Tur det, för här ska städas förstår ni. Får finbesök imorgon ifrån både Göteborg och Uppsala... haha och Rud! Anna, Isabelle, Elin och jag ska spendera hela helgen tillsammans. Supermysigt. Vi har inte setts alla fyra på ungefär ett år. Aslänge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback