Gjort mycket

Nu har det hänt lite grejer här ett tag. Förra helgen var hela familjen Caesar i Kiel. Åkte färja ifrån Göteborg och hade görtrevligt hela helgen. Köpte sprit! Billigt och bra. Sen har jag fyllt år också! 23 år gammal. Herrejösses! Jag är ju så ung att man får svindel. Jobba 8,5h hann jag med på födelsedagen. Öppna paket, äta tårta och äta middag med familjen. 
 
Sen nu i fredags slog jag till och hade lite födelsedagsfest. Trevligt det med. Köpte ett 6-pack öl i Tyskland. Varje ölburk innehåller 1L. Behövde inte dricka så mycket om man säger så... hehe! 
 
Igår kötta jag och Elin Mello. Och det var det.
 
 Bild på glada mammsen och mig.
 
Lite rosa födelsedagspresenter :)
 
Bakade regnbågsmuffins med tuttifruttifrosting och bjöd på, på ferren! Hehe, för så snäll är jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback