Vek

Jaha, då har ännu en vecka gått. En bra vecka. Lite lägenhetsvisningar, träning, Jocke sov här en natt, jobb, loppis och familjen. 
 
I fredags skröt jag om vilken bra försäljare jag skulle bli. I lördags var vi på loppis och försökte sälja lite av mina gamla saker. Oså kom det små söta barn och ville köpa armbanden som jag gjort själv. Prutade med mig själv för att det gjorde så ont i hjärtat när föräldrarna sa nej. Mamma bara skrattade åt mig. Men been there, done that. Ni vet när man ser ett fint glittrigt föremål, man älskar det mer än allt i hela världen, oså säger mamma NEJ! Nä, inte den här gången inte. Sålde rosa diadem för 5kr, och gjorde många barn lyckliga. Sålde Hello Kitty och gjorde ännu fler barn lyckliga. Ja herregud, dessa barn. Så nä, jag är ingen bra försäljare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback