Payback

Jag känner att jag är ganska hämndlysten just nu. Mot alla. Så mitt tips är att inte reta upp mig. Den som senast råkade ut för det var min nya granne. Han och hans polare tyckte att det var en jättebra idé att spela bandy och tacklas i väggar inatt när jag skulle sova. Ja men det är ju kul att folk har roligt liksom. För det hade de verkligen. De skrattade konstant i ungefär 2 timmar. Antar att det inte var lika roligt imorse när jag 07.30 drog på musik på högsta volym - bara för att! :)

Annars så traskade jag i väg till gymmet idag med. Lika bra att köra på nu när jag börjat. En timme på crosstrainern blev det idag + lite pilatesboll och vikter.

Har hunnit att äta lunch med Elin idag med :) trevligt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback