Karlstabo

Sådär ja mina vänner, då var jag Karlstabo igen. Härligt. Tänk vad jag har flyttat de senaste åren. Sedan 2009 så är det här 5:e stället jag bor på. Flytt en gång om året. 
 
Jaja, den här gången gick det i alla fall lite smidigare att flytta. Dels för att jag har sorterat bort så sjukt mycket grejer, och dels för att lägenheten ligger bättre till och det var lättare att flytta in sakerna. En liten etta på 21kvm bor jag på nu. Det är faktiskt inte så litet som man kan tro. Kök, vardagsrum och sovrum i ett. Det enda som inte får plats är ett köksbord. Annars är detta perfa för bara mig. 
 
Fredags bestod som sagt av att flytta in alla saker. Igår blev det shopping. Mamma och pappa sponsrade med mat för 2500kr totalt <3. Sedan blev det en sväng på Chili som öppnade i Karlstad i veckan och efter det blev det IKEA för lite saker också. Tack snälla för allt jag får mammi och pappi. 
 
Här blev det en liten lunch i fredags. 
 
Såhär blev lägenheten. Mysigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback