Härlig dag

Imorse när jag och Elin hade vaknat, drog upp rullgardinen och stod där i fönstret och njöt av solen och den blåa himlen, så kom det poliser gåendes, följt av en polisbil och en likbil. Godmorgon och välkommen till Herrhagen Josefine Caesar.
 
Annars har jag varit på långpromenix runt i Karlstad idag. Måste ju hitta nya vägar att gå alla mina promenader på nu. Idag blev det visst en väldigt lång väg för när jag var hemma igen så hade jag gått en mil. SKITGÖTT. Ville gå mer. Solen i ögonen och nu sitter jag här med solbrända kinder igen. 
 
Annars så tvättar jag just nu. Har tvättstuga på planet där jag bor och det är så jäkla nice. Två tvättmaskiner och två torktumlare. Tror jag att det är i alla fall. Haha! Awesome. 
 
Bild ifrån idag när jag var vid Viken/Marieberg och gick :)
 
Inviger min fina plåtburk till tvättmedlet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback