Händer mycket på gymmet

Egentligen är det rätt ovärt att jag betalar typ 1600kr för fyra månader på gymmet. Springer mest på crosstrainern där, och när jag kan köpa en crosstrainer för typ samma pris och springa i hur många månader som helst hemma. MEN, det är jävligt roligt att kolla på folk också. När jag blir riktigt inne i att titta på folk så glömer jag bort tiden med en gång. Skulle jag träna hemma så skulle jag nog inte alls ha samma diciplin som på gymmet heller. Sen känns det som om att luften hemma skulle bli rätt äcklig av att hålla på att träna liksom. 
 
I alla fall, det är en kille på gymmet som är där typ jämt när jag är där. Det är lite roligt, för han står vid samma maskin typ hela tiden, gör några tappra försök och sedan står han och glor, gör några försök, glor, försöker, glor. Hur länge som helst står han där. Så för honom är det ju ännu mer ovärt att ha köpt ett träningskort. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback