Energi

Alltså jag är så full av energi att jag inte vet var jag ska göra av den. Tänkte att fölk ville veta det. Sitter btw och tittar på Vine. Skrattar ihjäl mig åt Sigge Eklund. Önskar att jag var kompis med honom. Min kändis-kompislista blir bara längre och längre. Men första plats har fortfarande Carin Da Silva. Haha, henne har jag velat vara kompis med hur länge som helst. Hon verkar helskön. Grabbig,  och lite ofin sådär som jag och Elin kan vara. 
 
Tänker också att jag och Alex Schulman vore världens mest deprimerande kompispar. Sitter där och kan diskutera våra sjukdomar, vår dödsångest, och all annan ångest också för den delen. 
 
Annars är jag faktiskt väldigt nöjd med de kompisar jag har också :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback