Oralmedic

Jag har ofta problem med afteblåsor i munnen. ALLTID när jag håller på att bli förkyld typ. Är inge herpes eller något annat skumt, utan det är helt enkelt att immunförsvaret av misstag attackerar slemhinnor i munnen. Av vad jag har förstått. Känner mig lite misslyckad för jag har också läst att det bara är ungefär 15% som får återkommande. Typiskt. 
 
MEN, i fredags testade jag något utav det sjukaste jag varit med om. Hela min fredag gick jag med ont i hela munnen, vilket resulterade till att huvudet värkte och blablabla. Gör skitont att ens svälja för att blåsan skaver mot tänderna när jag gör det. Tänkte att jag skulle gå till apoteket och köpa nån värdelösgel som jag brukar ha. Kom hem med två tops för nästan 150kr istället. DE MEST VÄLSPENDERADE 150KR NÅGONSIN. Var någon vätska i topsen som man skulle ha på. Sved till litegrann och några sekunder senare var svullnaden och värken borda. Helt sjukt. Kan fortfarande inte fatta det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback