Midsommarhelgen

Har verkligen haft en sån jävla bra midsommarhelg. Jobbade 7-14 på midsommarafton, hämtade upp Elin vid tåget och sedan styrde vi ihop en midsommarmiddag här hemma med skönt folk. Till middagen hade vi olika uppdrag som skulle utföras. Kaos och skitkul. Det åts ifrån andras tallrikar, skålades och det pratades med osynliga gäster. Kul. Efter middagen blev det lite tävlingar och såklart, kubb. 
 
Midsommardagen styrde vi ihop en fest i Karlstad. Skönt folk då också. Spårat och stenkul. Jag har taggat hela veckan för att se Da Buzz på Tempel. Såg jag Da Buzz på Tempel? Nej det gjorde jag inte. Jag gick en promenad nere vid vattnet istället. Hehe, typ. Har hundra myggbett och stora sår på rumpan (?!?!?!).
Vid 2 inatt tyckte jag att det var konstigt att alla busstidstavlor i hela stan var trasiga eller ur funktion. Visade sig att det helt enkelt var så att det inte gick några bussar. Jaha. Lisa, Elin och jag traskade hem till mig eftersom det är gångavstånd. Däckade i sängen på två röda. 
 
Klockan 06.00 imorse ringde telefonen:
Samtal 1 - Mamma: Evelina kommer ringa till dig, svara då!
Samtal 2 - Evelina: Jag har tappat nyckeln, kommer till dig. 
Samtal 3 - Mamma: Evelina kommer till dig. 
Och jag trodde att jag var full och konstig. Jag var inte konstigast. 
 
Såg ut som ett slagfält i lägenheten imorse när vi alla vaknade. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback