Jöbb

Jaha, har jobbat hela helgen. Så det händer inte så värst mycket. I torsdags var jag ute och käkade med Emelie och Sanna (mina kära sommarvikariekollegor/vänner). Det är mycket det som gör den här sommaren så värd. Att vi tre får jobba tillsammans i år igen. Kommer bli awesome. Jag har dock börjat jobba lite tidigare så de dyker upp på jobbet om först en vecka. Men ordenarie personal är ju också superbra! 
 
Ah, men ledig idag och imorgon = rastlös tjej. Resulterat i bakning såklart. Hehe, får passa på nu när jag bor hemma under sommaren och jag inte betalar ingredienserna själv. Idag har jag bakat chocolate chip cookies och sedan kiwi doppat i choklad och in i frysen så det blir som kiwiglass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback