Första dagen på sommarjobbet

Idag var min första schemalagda dag på sommarjobbet. Konstigt nog känns det inte som om att jag har slutat sedan förra sommaren. Eller konstigt och konstigt, har ju jobbat ganska mycket sedan förra sommaren. Redan jobbat ett antal timmar i juni med. Såatte... Men känns bra att få gå 100% i nästan 11 veckor. DÖR över alla pengar jag kommer att ha. Hehe!

Jaja, jobbat en dag och sen ledig imorgon. Firat första dagen och ledigheten med "räkfrossa" på Ankdammen här i Karlstad. Varit hemma i en vecka och har haft Karlstad absitens bara för att jag inte har vetat när jag kommer tillbaka hit. Hehe! Shoppingabstinens också. Så imorgon blir det nog någon timme på stan. 
 
Mmmmmm räkor, gott <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback