sleten tjej

JAG KÄNNER MIG HELT SLUT = har haft en kanonbra helg. 
 
I fredags var jag och Elin på Putte i parken och checkade in lite artister. Bland annat The Sounds och Håkan Hellström. Vi käkade langos och satt och hade det gött i solen hela kvällen. Så himla mysigt och så himla bra var det. 
 
På lördagen började vi dagen med ett par timmar ute på Bomstad. Har aldrig varit där ute tidigare eftersom det typ ligger en bit ifrån stan och att man inte orkar pallra sig på bussen. Nu hade vi bil så vi passade på. Värsta fina sandstranden och jättehärlig botten. Sol och bad blev det innan vi åkte hem för att tagga för ferre. Blev ett antal pers hemma i min lille lägenhet och alla blev fulla och glada. Hehe. 
 
Eftersom jag är så kort så såg jag inte så mycket av The sounds. Hehe! Fina lampor i alla fall.
 
Fina färger på drinkarna. 
 
Glada tjejer inne på Tempel. Och jag var ju så himla cool i keps vettni. Fick låna den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback