Inte den som är den

Jaha, jöbb hele häljen hare vare! Gött. Nädå, jag har väl hunnit med lite festande också såklart. Sov typ 3 timmar fredag-lördag, jobbade 10h och sen festade halva natten. Jag var gött dryg i kroppen igår kan jag säga. 8h arbete då med. Som tur är så har jag snälla jobbarkompisar och snälla boenden så dagen gick bättre än förväntat. Och jag fick väl skylla mig själv att jag var sleten antar jag. Hehe! Men det var värt det! 
 
Idag blev det också ett antal timmars jobb, sedan glass med Josse i solen. Efter det åkte familjen iväg till Värmskog och åt räkmackor. BÄSTA RÄKMACKORNA! Haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså den ser så jävla god ut. Dööööör!!!!! Kan vi åka dit nästa gång jag kommer? :D haha

Svar: Haha ja vi får göra det :D det var AAASGÖTT!
Josefine Caesar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback