Härliga dagar

Dags att jobba helg igen då. Det suger just den här helgen, men det är bara för att det är så himla fint väder ute. Hehe.

Annars har jag faktiskt varit ledig två dagar nu. I onsdags chillade jag på dagen, och under kvällen så blev det mat, vin och många skratt hemma hos Josefine. Görtrevligt. Var egentligen meningen att vi skulle ta oss ut på after beachen, men nä. Vi ångrade oss sen. Hehe!

Igår blev det stranden hela dagen lång tillsammans med Lisa. Sedan grillade jag, Lisa, Jocke, Evelina och Daniel här hemma. Myspys.
 
Är väl inte mer än rätt att jag jobbar lite efter att ha haft så bra dagar :) 
 
Snodde den här av Josefine. Bilder från i onsdags
 
Och här har vi lite bilder från igår. Hehe! Ett vikingaskepp drog förbi när vi solade ute på Duse. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback