En trött tjej

Idag är jag en mycket trött tjej. Dels för att jag är sjuk. Fast inte sjukt riktigt heller, men jag är inte så kry. Haha! Egentligen är jag lite störd för jag har tänkt på den meningen hela dagen "Jag är inte så kry" och så har jag fnissat lite för mig själv. Det låter skitkul ju. Och när jag säger att jag har tänkt på det "hela dagen" så menar jag ett par timmar. För jag har mest sovit idag. Och fnissat. 
 
En annan sak jag fnissat åt är min dröm inatt. Mina drömmar brukar också vara ett tecken på att jag inte är kry. Jag drömde att jag och min högstadieklass var på skolresa i skogen någonstans. Hela tiden jag drömde så gick jag runt och sjöng "I wanna scream and shout and let it all out" ( will.i.am – Scream & Shout ) och så kastade jag gelehallon på alla. Vaknade av att jag sjöng i sömnen till och med. Hade dessutom satt på musik på mobilen. 
 
Annars så.... Ja annars så har jag lagat mat. Hehe! Åt så jävla gött stekt ris när vi var hos Anna i Onsala innan jul. Försökte mig på att göra något liknande idag. Blev nästan lika gött faktiskt. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser asgött ut!!

Svar: Det var det verkligen :)
Josefine Caesar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback