Melodifestivalen och Gaygalan

Det roliga är att folk verkligen klagar på artisterna i Melodifestivalen i år. Haha, why? precis som om att det är så mycket sämre än andra år? Som någon skrev på twitter "Vill spy på er som är "förvånade" över att bidragen super på melodifestivalen. Ni är precis som SJ som blir förvånade när det blir vinter varje år" Enda skillnaden skulle väl vara att Danny, Saade osv inte är med. Inte de artister som vi är vana vid. Men så mycket sämre är det faktiskt inte. Hehe, och själv tycker jag att det vore lite roligt: Förra året vann vi skiten och i år skickar vi Sean banan. Europa bah "Say whaaaat?" asroligt ju. 
Aja skitsamma, rätt gick till andra chansen i alla fall. Erik och Tone och lillSaade. Niceprice. Elin och jag ska ju gå på det när de är i LLA i Karlstad. 
 
Sedan Gaygalan <3 Dör. Få den stämningen på idrottsgalan eller fotbollsgalan. Älskar ju Kronprinsessan Victoria efter det där också. "Jag ska ju bara dela ut priset". Och lelle Darin fick pris för årets artist. Puss på´re. 
 
Så tycker jag. Inga bilder som vanligt jöööö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback