Happy girl

Helgen var helt amazing! Grym förfest i fredags. Vi var hos Cilla först där hon bjöd på shots, 1, 2, 3... och sen var man på gott humör. Föreferren i korridor var rolig. Jag och Elin hade ju lite förväntningar eftersom vi jämförde med min korridor i Jönet. Men det var kul. På bussen in till stan var det sprängfyllt och jag hamnade bredvid en kille ifrån Turkiet. Så jag pratade engelska................! Haha, men vi förstod varandra ända tills jag sa "This is my leg" när jag skulle visa vad jag hette. "I think you mean driver licens" svarade han och asgarvade åt mig. Skrattar bäst som skrattar sist - han hette Ufuk. Vilket man av ren automatik uttalar "youfack" typ. Hehehehe. Senare på Tempel var det görmö fölk, och vi hade tur och kom in gratis. Kul att vara på studentfest igen. Man saknar det allt rätt mycket sedan Jönköping. 
 
I lördags chillidillade vi på stan i Karlstad och väntade på skjuts av mamma och pappa. Ah och Elin följde med till Säffle och så blev det melodifestivalen, skräckfilm och rolig film. 
 
Igår blev jag inringd på jobb <3 hehe. Pengarna rullar in som dom ska det går bra nu. 
 
Har tyvärr bara en bild på hela helgen. Men den passar sig inte för allmänheten. Såatte, ni kan ju bygga upp eran egen bild över hur helgen såg ut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback