Sovmorgon in my ass

Det märks väldigt tydligt att jag inte är van vid att hålla igång hela dagarna. Haha. Skolan och allt tar död på mig. Dessutom kan jag inte fatta hur jag orkade att pendla till Karlstad i två år!!!! Dötrött. 
Skulle vara ledig idag och sova ut. Det tyckte Doris var en jättedålig idé skällde när klockan var 06.14. Hon gav sig när klockan var ungefär 07.05. Kuuuul. 
 
Sen när jag stod och packade för att ta mig tillbaka till Karlstad så ringer telefonen "Kan du jobba ikväll?" eeeehehe, men jag klagar inte. Har ju i alla fall fått 15h jobb den här veckan hittills. Så strax iväg till jobbet då.
 
Suttit ute i solen i 2,5h och fortsatt måla idag :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint du ritar!! Ja visst är skorna snygga.. Köp dooooom!

Svar: Hihi tack :) Haha jag ville ha de guldiga, men de var slut i min storlek :(
Josefine Caesar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback