Skolan

Uppdaterar typ inte här längre. Händer inget spännande i mitt liv som jag kan skriva här. Eller så är det det som är problemet. Det händer så roliga saker som man inte kan skriva på bloggen. Gör bort mig och är allmänt konstig. Hehe! nä. 
 
Har ju förövrigt börjat skolan igen. En kurs på 15hp. Grafisk form och foto. Kul. Eller alltså, jag kan ju redan typ allt. Första dagen gick läraren igenom hur man lägger till text i indesign.......................
 
MEN, finns bra saker med det ändå:
- Nått att göra + att jag får en anledning till att öva lite. 
- Vi har rätt roliga uppgifter som man sen kanske kan använda och visa upp.
- TRÄFFA FOLK. 
 
Alltså jag sitter ju hemma och ruttnar typ. Förutom när jag är på gymmet och spanar då. Hehe. 
 
 
Idag grillade vi för första gången. SÅ. HIMLA. GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback