Shopping yao

Shoppade ju lite i Ullared då totalt handlade vi för 7900kr. Och sen lite i Götelaborg idag med. Gött! Älskar att spendera pengar. Speciellt när det inte är mina. Älskar mina föräldrar för att de gillar att spendera pengar på mig också. Hihi.
 
Här är alla kläder jag fick :) Alltså orkade inte ta kort på alla. Men köpte bland annat en pälsväst, skinnshorts, en väska, två par jeans, två sportbh, två träningslinnen, träningsshorts, två vanliga bh, klänningar osv. 
 
Här är lite baksaker jag köpte också. ÄLSKAR, muffinsformarna som ser ut som tekoppar. De är i silikon, så jag köpte 8st sådana. Det som inte finns med på bilden är att jag köpte även chokladbägare där man kan servera nått gött i, och samtidigt äta upp bägaren. Smart! 
 
Sedan blev det ju lite småplock också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback