mycket shopping och lite jobb

Skulle ju visat vad jag shoppade igår, vi skjuter fram det lite. 
Tänkte istället visa vad jag fick hem idag. Ett paket ifrån H&M med världens finaste väska. Bilden här nedan gör det inte rättvisa ens. Så jävla fin. Rosa och glittrig. Allt jag gillar. Tänker nog dock inte använda axelrämmen, eftersom jag tycker det är snyggare att ha väskan i handen. Köpte två armband också. hehe. Awesome!
 
Igår ringde de ifrån sommarjobbet igen och jag fick tre dagar att jobba den här veckan. Den här gången blir det tre dagar på favvisavdelningen. Underbara personal och boende. Aja så som jag shoppar just nu så är det allt bra tur att jag får jobba lite emellanåt också. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback