Kaviarmanikyr

Har ju sett det här nya med kaviarmanikyr. Tycker det ser asfint ut. Dock äre rätt dyrt. Alltså, jag trodde i och för sig att det skulle vara typ asdyrt, typ som 499kr eller något. Fast sen kändes det dyrt även ifall det bara kostar 199kr. Det är liksom en flaska med lite "pärlor" i. Kanske inte alls tycker det är fint när jag väl har det på mig så därför vill jag testa lite först. 
 
DÄRFÖR serrni så klickade jag hem detta på tradera istället. För endast 58kr. Nu är det inget lack eller något med där, men liksom. Jag äger typ 100 nagellack. Ska ju jobba två dagar till denna veckan (nagellacksförbud) men efter det skall jag testa :D
 
Fick hem 12 burkar, så man kan ju blanda lite som som själv vill liksom :) Och som sagt, gillar jag det, så kanske det blir det där "riktiga" i från Ciaté. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback