Jaha det var denna veckan det

Chillvecka den här veckan med. I måndags var jag hemma, pysslade lite med nya uppgiften som jag har i skrivkursen jag går. Ska skriva en saga den här gången, för 10-15år (?!?!?!?!)
I tisdags så hade jag wordpresskurs, rätt underhållande, men lärde mig inget nytt. Älskar dock den lite äldre mannen som sitter framför mig. Han slår sig ner framför datorn och sen säger han "Du, nu hade jag visst sönder tangentbordet här" jaha... haha! Han gör såna random saker hela tiden. Sedan kom i alla fall Elin och mötte mig efteråt, vi gick en promenad och sedan åt vi tacos och tittade på tv på kvällen :) Jättemysigt. På onsdagen spelade vi badminton, GALET ROLIGT! Det kommer vi garanterat att göra fler gånger. Sedan bestämde jag mig för att jag kunde gå med på att se Paranormal Activity. Har vägrat att se dem. Såg första filmen nu då. Alltså, blev inte ens rädd ju. Fett besviken. 
Igår vaknade vi tidigt och gick på morgonpromenad, sen fyllde älskade mamma år. Så vi åt tårta, hon öppnade paket och sedan var vi ute och åt. Hon fick ett såntdär Luxury bracelet av mig. Ni vet sånna som är fett moderna nu. (Galet att jag köpte ett för typ halva priset i Magaluf i somras (; ) 
 
Ett sånt armband menar jag, och det var den här färgen hon fick med:
 
Har fått inviga min nya halsduk den här veckan också. Hihi! Från Ullared. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback