Senaste dagarna

I tisdags åkte jag in till Karlstad för att träffa Elin och gå på Afrodans. Alltså, fett kul är det. Sedan så valvakade vi i någon timme innan vi somnade. Igår spelade vi badminton, vilket också är fett kul. Vi får dubbel träning där eftersom vi skrattar så förbaskat mycket under tiden.
 
Efter träningen så gick vi på stan hela eftermiddagen för att leta efter jacka till mig. Hittade allt en till slut. Halva priset på MQ. Så kostade bara 1000kr ;) Perfekt eftersom det var vad jag fick av mammsi och pappsi. Sa till mig själv att jag skulle ha en vit jacka nu och inte en marinblå eftersom jag har marinblåa vårjackor och vinterjacka. Ja, jag kom ju hem med en marinblå höstjacka. Bra! 
 
Sedan drog vi iväg till Kristinehamn för att ha julmys = Julmust, juleskum, pepparkaksdeg och Mysteriet på Greveholm. Bakad potatis åt vi också. Bra kväll jao! 
 
Till frukost idag åt vi den här godingen. Jultema på den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback