Något är fel på mig

I natt sa min kropp ifrån ordentligt. Oregelbundna tider, vänt på dygnet, understimulerad osv. Kort och gott, jag kunde inte sova på hela natten. Sista timmen i sängen gav jag liksom upp, jag väntade ut mamma och pappa. När de gick upp vid 05.15 så gick jag också upp. Halv sju käkade jag frukost och tittade på en disneyfilm. När hände det senast? När jag var 5-6år kanske? Slumrade till max en timme, vet inte ens om jag sov på riktigt. Sedan har jag varit vaken hela dagen.
 
Det sjukaste är ju ändå att jag inte är i närheten av så trött som jag borde vara nu. Och då har jag liksom varit vaken 38 timmar, bortsett från en tupplur. 
 
Haha, igårkväll när jag inte kunde sova dåra så satt jag och gjorde den här bilden. Passande nog så beskriver den min dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback