Lite fram och tillbaka

Igår var jag helt hittepåig och rastlös och bara "Åh mamma imorrn vettu ska vi gå typ 1 mil det blir skönt" och sen bakade jag kolasnittar. Idag är jag däckad i sängen igen och bara "Är det okej att bara gå 3km". Som en berg och dalbana är jag. Upp och ner. 
 
Men i natt också ska ni veta: jag kom in på http://www.damnyouiphone.com/ och jag höll ju på att dö. Låg här i min ensamhet och skrattade ihjäl mig. Var tvungen att lägga mig under täcket för att inte skratta så jag väckte mamma och pappa. Alltså, jag är rätt störd på det sättet. Skrattar ALLTID högt för mig själv. Kan typ inte skratta tyst. Gråter alltid av skratt också. Så jag ser ju förjävla rolig ut. 
 
 
Haha jaja, här är en bild på mina kolasnittar i alla fall. Fett goa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback