Mental träning

Hehe, lyssnade på en cd igår när jag skulle sova "Mental träning vid oro, ångest och panikattacker" Första spåret på CD:n handlade typ om att se frammåt. "Se dig själv i framtiden, en tid där du är lycklig och kan hantera din ångest", alltså, personen på CD:n kan aldrig ha haft ångest. Och nu säger jag verkligen inte att jag är en person som går omkring med ångest och panikattacker hela dagarna, men det kommer ibland. Speciellt när jag tror att jag ska dö. OCH, nej, det går inte att se sig själv i framtiden när jag tror att jag ska dö liksom. Det är överhuvudtaget väldigt svårt att tänka på något lyckligt när man har ångest.
Andra spåret handlade om att släppa sin oro och att andas rätt. Det funkade rätt bra för jag somnade på några minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback