så himla slut

Jag har nog aldrig varit mer slut i hela mitt liv än vad jag är nu. Var på Cirkelfys vid lunchen idag. Aldrig varit med om något jobbigare. Sitter här nu och kämpar för att hålla huvudet upprätt. Att sitta ner gör ont i låren, och att hålla upp ryggen krampar i höfterna. Men ja, det är väl så det ska kännas antar jag. Hihi!
Har inte gjort mycket alls sedan jag kom hem förut, lagade en god tonfisksallad, har tittat på familjen annorlunda och Chefen undercover. Såatte... ska nog snart hoppa i säng :)
Fick lite problem med att öppna tonfisken förut. Men med lite våld och lite verktyg så löste sig det också vettni. Fast, trodde ett tag att det skulle bli tonfisksallad utan tonfisk.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

De värmlänningar som är med i familjen annorlunda är Leos systers kille Ronny (hans som är äldst) och hans familj :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback