jahaja

Har haft lite problem med mina öron nu ett tag. Ringde vårdcentralen igår - såklart fick jag tidigaste tiden ever. Så klockan åtta idag, ehm ja, typ nyss var jag där. Har hört dåligt, susar och tjuter i öronen, gör ont osv. Var ingen propp och inte öroninflammation. Dock hade mina trumhinnor för högt tryck så de kan inte röra sig och sugs innåt. Tydligen beror det dels på att jag är en sniffare. Alltså att jag drar innåt med näsan. Så nu ska jag hålla för näsan och blåsa utåt 10ggr morgon och 10ggr kväll, och sen helt så fort jag kommer på att jag kan görat. Haha. Sen avsvällande tabletter och så fick jag en dunderkur med kortisonnässpray. Så jag ska nog överleva det här med ;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback