Då lärde jag mig stava

Mamma har tvingat mig att rensa ur mitt rum nu idag och igår. Och förut så hittade jag mina gamla berättelseböcker ifrån lågstadiet. Tänkte dela med mig av två historier ifrån min första termin i första klass. Skrivet rakt av och bilden har jag med ritat rakt av typ. Fast på den tiden var det ju kritor och inte illustrator som gällde.
Skrivet till min enda kärlek på den tiden. Varför jag valde att skriva en fin kärleksförklaring i min berättelsebok i skolan är oklart, men visst är det vackert? Är lite nyfiken på vad som innebär med att "Leka spis" med.
Den här är ju rätt hemsk. Speciellt stavningen! Men det slutade bra, vi klarade ju os! Vilka champions vettni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det hade varit något du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback