hemmafru

Skolan började ju i måndags. Lika snabbt som den började så slutade jag. Kursen jag hade sökt var inte vad jag hoppats på att den skulle vara, därför skiter jag i den. Har bestämt mig för att bli hemmafru. Hemmafru hemma hos mina föräldrar. För jobb har jag ju inte, och någon bostad lyckas jag ju inte att få heller såatte...
 
Hade min första dag som hemmafru idag. Shit vad med saker man hinner med en dag. Typ, äta frukost i sängen, titta på disneychannel, måla naglarna, städa, vila lite, göra hemmagjord glass, gå ut med hunden, platta håret asplatt, måla tånaglarna också, ändra håret fyra gånger, tvätta bort nagellacket och börja om igen...
 
Nä vettni, jag tror inte de va. Fyfan vad rastlös jag blir. Jag har inte förmångan att njuta av ledighet när det är på obestämd tid. Hade jag vetat att jag ska jobba/gå till skolan imorgon, då hade jag njutit hela dagen. Men nu kan jag inte det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback