Vecka två

Dags för vecka två på praktiken. Alltså, imorse var det nästan lätt att gå ur sängen. Haha! Vad har hänt? Tror dock ändå inte att det är speciellt häslosamt att ha den här dygnsrytmen. Efter en vecka har jag en brännande magkatarr och mår illa hela tiden. Men what to do liksom? Ingen har min dygnsrytm, så antar att det bara är att anpassa sig efter alla andra helt enkelt.
Annars så saknar jag allt och alla i Jönköping, även om Elin också är på praktik här i Karlstad så är det inte samma sak eftersom vi ändå inte bor i samma stad. Saknar att träffa Elin VARJE dag, saknar Anna och Isabelle, saknar min lägenhet, saknar min säng, saknar alla promenader runt Munkis, saknar Friskis & Svettis Jönköping, saknar att bo själv, saknar att festa på Aka. saknar mitt liv i Jöööööööööööööönköping.
Men jag trivs på praktiken, det gör jag!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig med! Saknar oss allihop :) kom tillbaks!! ^^

2012-04-02 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback