Fredagskväll ala Caesar

Fredagskvällen här hemma i Säffle var som vanligt. Mysig!
Vi satt och tittade på tv, pappa satt med sin dator, mamma satt från och till med pappas iphone, jag satt från och till med min iphone, jag skattade ashögt åt det som var roligt på tv. Mamma och pappa hade stoneface! De påstår att de skrattar inombords. Hur kan man ens göra det utan att spricka?
Oftast när jag skrattar inombords så gör jag det för att inte skratta ÅT en person, rakt i ansiktet. Men jag menar, ofta man skrattar inombords när nån är rolig på tv. Man ska leva ut sina skratt...
Påtal om skratt... har flera gånger fått höra att jag skrattar som den här bebisen... haha

Kommentarer
Postat av: Annis

Haha you do!

2011-10-21 @ 23:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback