Vinnaren

Hihi, igår avslutades "Halv åtta hos mig"-tävlingen som jag, Elin, Anna, Isabelle och Maria har haft nu under hösten. Har varit de trevligaste och bästa måndagarna i hela mitt liv. Massa god och spännande mat, trevligt sällskap och roliga kvällar liksom. Anna var sist ut och serverade asgod mat. Förrätt var räkröra på bröd och avokado <3, egna hamburgare, nån typ av pommes till varmrätt. Sen till efterrätt var det chokladkaka. Mums!
Vi röstade också igår då. Hihi, jag vann och fick 36p! Stolt över mig själv alltså. Borde ha blivit kock. Än är det inte för sent må jag säga.
Detta måste vi verkligen göra om!!!!
Någon undrade över min meny, och här är det jag serverade när det var min tur :)

Kommentarer
Postat av: i

Och vinnaren är... JOSEFINE CAESAR! Haha. Jag blir seriöst sugen på den där kräftstjärtsoppan varje gång jag tänker på den. Där lyckades du bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback