Äckligaste

Drömde verkligen äckligaste drömmen inatt.
I drömmen vaknade jag, skulle på toa, och jag tände aldrig lampan i badrummet, men tyckte att det kändes konstigt på golvet. Så tände jag lampan och så stod jag på en död fågel, och det var fjädrar på hela golvet och någon hade skrivit över hela väggarna med blod och pennor. Så stängdes toadörren igen och jag kunde inte komma ut. Och så vaknade jag av att jag grät. I DRÖMMEN. Skulle gå och titta på toa om jag hade drömt eller inte. Men fågeln låg kvar och allt var som innan. Sprang och la mig under täcket, och så började saker i rummet flyga runt och någon stod och försökte dra av mig täcket. Vaknade av att jag låg under täcket och grät. Sprang till toa för att se om fågeln var kvar. Vilket den inte var, utan det såg ut som vanlig. Så himla äckligt att drömma att man vaknar i drömmen oså drömmer man fortfarande men tror det är på riktigt. Uscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback