Så himla trälit

Sanna kom hit i fredags. Vi softade hela kvällen, och igår så tog vi bussen till Åmål, till Sofie, för att gå på "modell för en dag". Sofie hade fått nått erbjudande om att gå gratis, och gratis är ju bra. Så det var ju lite småtrevligt sådär. Hihi. Dock köpte vi inga bilder eller sånt utan gjorde det mest som en kul grej. Tog bussen till Karlstad efter det, förfestade hos Sanna och drog till Nöjes där vi hade gratis inträde. Såg Gurkan ifrån Big Brother och tog kort med honom. Dagen och kvällen var asbra fram tills dess. Sedan öppnade sig min väska av sig självt och alla mina saker ramlade ut. Fick tillbaka kameran av en kille, och korthållaren med alla kort låg i baren. Något som inte kom tillbaka var min älskade iphone. AAAAAAAH JAG DÖR. Kan inte sluta tänka på det. Hatar det. Fick polisanmäla det idag, och hoppas att jag har någon försäkring.
Det här är typ det sista jag gjorde med mobilen... tog kort med Gurkan, och laddade upp på fejjan. Fett värt att jag hann det i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback