skiiiidor

Jag och Lisa var och åkte skidor idag. SÅ HIMLA MYSIGT VAR DET! Var kvällsöppet idag på Högheden så vi tog bilen och brummade dit. Mamma skrämde upp mig och sa att vägen mellan Åmål och Bengtsfors var dålig. Så vågade ju inte köra snabbt ens. Haha!
Var gratis för alla barn upp till årskurs 6 idag med. Så var vääääääääldigt mycket barn där kan jag säga. Aslång kö till uthyrningen. Haha! Och blev så himla förolämpad när jag fick mina skidor.
Han bara: Vilken klass går du i?
Jag: eeeee ettan?
Han: Ettan?!
Jag: jaa... på högskolan! hehe
Han bara: HAHA, ja du behöver inte betala då.
Sen hade de tydligen specialerbjudande på liftkort idag med, så det kostade bara 50kr. Och 50kr för en hel kväll i backen är väl inte fy skam direkt.
Softade lite...
Lisa körde
Sen fikade vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback