Jag saknar dig, jag saknar dig!

Sitter och bläddrar bland olika filmtrailers och så ser jag något klipp från en film som heter "Jag saknar dig", läser om filmen och så finns det tydligen en ungdomsroman som filmen är baserad på. "Jag saknar dig, jag saknar dig!" heter den. Letar upp boken på nätet och tänker "Shiiit, den här vill jag läsa!!!"... tänker sedan "Hm, vad längesen jag läste en bok!" och kommer på att jag har ett par olästa böcker sedan akademibokhandeln reade ut i höstas. Letar upp böckerna... Och jag äger visst den där jäkla boken redan. Sen kommer jag på att jag köpte boken bara för att det stod att det skulle komma en film på den boken - vintern 2011! haha. Så himla smart tjej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback