inga hämningar

Vi körde på inga hämningar igår...som vanligt? Förfestade hos mig, och resten av korridoren hade med förfest så vi spelade ölspel och lekte jag har aldrig. Var väääldigt trevligt faktiskt. Gillar min och Elins reaktion när vi såg att en kille var här, vilket vi inte riktigt hade väntat oss kan man säga...totalvände, sprang in på mitt rum och började asgarva. HAHA! Så himla roligt var det.
Sedan drog vi till kåren och dansade och hade oss. Var också väldigt trevligt.
Kvällen slutade med att jag hade förbaskat ont i mina kära små fötter och frågade någon fransk kille om han ville byta skor med mig, vilket han inte ville... men sen kom det någon snubbe med cykel och erbjöd sig att leda cykeln och jag fick sitta på. Hahaha, whaaaat liksom? Men det var skönt.
taggade tjejer

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar ditt rum!!! om det nu är ditt ... men det tror jag att det är ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback