nu blir det fredagsmys

Kan ha varit den värsta labben någonsin idag! Hatar den av hela mitt hjärta. IG i webbprogrammering for sure! Klarade den inte ens på fyra timmar liksom. Fick aldrig hjälp och när jag väl fick hjälp så lät det som läraren pratade latin så det hjälpte ju inte mycket ändå. Blev en trevlig och lång lunch på Shanghai med Bitchi, Maria och Sanna iaf!
Så nu ska jag göra mig i ordning lite för att åka till vattenkoppssjuka Elin och äta lite tacos :) Blir väl lite film och så antar jag. Fredagsmys helt enkelt. Soooooft!

Kommentarer
Postat av: Maria

Säger detsamma! Ska fan beställa boken nu så jag får den tills nästa vecka!

Du får hälsa Elin och ha det så mys!



Tack för sällskapet på lunchen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback